Ko rasite šiame puslapije

Šiame puslapije galite rasti visokiausiu idomybiu paižiuj kas yra priešistoria dar ir bus kitū dalyku šis puslapis labai greit atsinaujina . Yra ir chatas kur galima susirašinėti ten mes galime rašinetis . ikurėjo skype airi2kas jej norėsite rašinėtis per skype tai isiveskite kontakta. Daugiau skaitykite čia...

2009 m. rugpjūčio 27 d., ketvirtadienis

Kokiuose šalyse esu buves

Aš esu buves Ispanijoje ten aš buvau kai man buvo 5 arba 6 metai tai acimenu kad gyvenome didokam viežbuti turėjom maža labai mašina mačau ten palmiu miška bet buva gaila kad bananai buvo surišti ispanijoje nebeprisimenu kitokiu nuotikiu . Egipte irgi esu buves ten buvo labai karšta tai basom nepavaiksčuosi man labai patiko viešbutis ten buvo šaldituvas kureme nemokami gėrimai tai gėriau ir gėriau toliau buvo ten tokssai baseinas lauke man jis labai patiko aš ten maudžusi man labai norėjas plaukt bet nemokėjau paskuj buvau ten pre raudonojos juros ten maudžausi ir plaukt išbokau nairdžau koralusmačau man ten labai patiko . Pransuzija pransuzijoje buvau dislyande tel buvo tiek atrakscijonu kad nežinai pre kokiuo eiti bet kitakarta vakare tuos karuseles buna užimtos kitakarta tuos kur vakare buna ryte nebuna užimtos .

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą