Ko rasite šiame puslapije

Šiame puslapije galite rasti visokiausiu idomybiu paižiuj kas yra priešistoria dar ir bus kitū dalyku šis puslapis labai greit atsinaujina . Yra ir chatas kur galima susirašinėti ten mes galime rašinetis . ikurėjo skype airi2kas jej norėsite rašinėtis per skype tai isiveskite kontakta. Daugiau skaitykite čia...

2009 m. lapkričio 10 d., antradienis

Antradieniais būna kūno kultūra

Antradieniais būna kūno kultura . Mes per kūno kultūra žaidžiam Kodrata . Kodrato žaidimas , kodrate aš visada noriu į užkodratį į užkodratį eina tik ižmuštėji , bet jejgu įeina kai pradedam žaidima kūrį išrenka į užkodratį ta kury išrenka jis dar nebūna išmuštas kai jokomandai išmuša koky žaidėja tada vyksta keitimas, pauze bet kurį išmuša  jis aišku būna užkodratį tai kai iš ju komandos išmuša darvėna žaidėja tada keitimo nevyksta. Man kodratas miekstamiauses žaidimas aš jy gerai ir dar puikei žaidžiu ir šy antradieny data yra lapkričio 10 diena mes šokome į toli tai tapati dienai ir mes visada per kūno kultūra šokame į toli tai aš nušokai 1,52 viena metra 52 centimetrus tai yra labai daug dar mano Liudas toks klasiokas , draugas  nušoko galima sakyti net , nuskrido 1,67 viena metra 67 centimetrus  tai nereliai daug  jis iš visos klasės nušoko daugiausei aš buvau trečioje vietoje nes , mano klasiokas Laimonas nušoko 1,60 viena metra 60 centimetrų. Tada Liudas kodrate išrinko savo komanda o iš mergaičiu Samanta ji tiktai nušoko 1,30 viena metra 30 centimetrų jinai rinko savo komanda . Liudas išrinko mane ir mes dukartus laimėjome kodratą. Toliau mes kelnojame kojas ,darome prisilenkimus  man prisilenkimus sunku . taip vyksta mūsu kūno kultūra.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą