Ko rasite šiame puslapije

Šiame puslapije galite rasti visokiausiu idomybiu paižiuj kas yra priešistoria dar ir bus kitū dalyku šis puslapis labai greit atsinaujina . Yra ir chatas kur galima susirašinėti ten mes galime rašinetis . ikurėjo skype airi2kas jej norėsite rašinėtis per skype tai isiveskite kontakta. Daugiau skaitykite čia...

2009 m. lapkričio 9 d., pirmadienis

Kaip man sekasi mokykloje

Man mokykloje sekasi nuostabei . gaunu daug prizu, esu pirmūnas . Karta mokykloje buvo raganiu šuvaževimas mes persirengemi visokeis vaiduokleis , burtininkais , mergaitės raganomis . Lapkričio 9 diena mes rinkome geriausia ragana ir raganiu ir raganius baisiausias ir daugiausia prabalsuotas buvau aš o ragana tai buvo mano draugė Raminta kuri taip kaip ir aš buvo surinkus 10 balsų . Mes gavome prizus . Toliau buvo tapačia diena ir mokytoja sakę kas surinko daugiausia pliusu , ir tai buvau aš aš surinkau 35 pliusus o 1 nuo manes atsiliko Meda ji surinko 34 pliusus mes irgi gavome prizus .

1 komentaras: