Ko rasite šiame puslapije

Šiame puslapije galite rasti visokiausiu idomybiu paižiuj kas yra priešistoria dar ir bus kitū dalyku šis puslapis labai greit atsinaujina . Yra ir chatas kur galima susirašinėti ten mes galime rašinetis . ikurėjo skype airi2kas jej norėsite rašinėtis per skype tai isiveskite kontakta. Daugiau skaitykite čia...

2009 m. lapkričio 13 d., penktadienis

Kaip man sekasi anglu

Man anglu sekasi puikei . Aš atsakynėju į daug klausimų . Mes būname pasiskirste į dvi grupes , kad daugiau išmoktumem . Man labai patinka anglu ir mokynosi puikei . Mūsu mokytojos yra anglų paskirta ir mūsu mokytoja tai mane moko anglu paskirta . Mes per anglu kalba nenobodžiaujame mas žodžius tareme man tai labai patinka ir dar rašome spalvas mokomes . Aš ir raminta mokomes geriausei , atsakynėjam daug man sekasi tikrai gerai mokytoja giria . Buvo spalvų egzaminas mes rašeme spalvas ir aš parašiau puikiai ir gerai . Dar buvo skaičiu ekszaminas Lapkričio 13 diena mes rašeme nuo vieno iki dvylikos , one , two , three ,four , five , six , seven , eight , nine , ten, eleven , twelve . taip aš teisingai suskaičiavau iki dvylikos . Taip man sekasi anglu

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą