Ko rasite šiame puslapije

Šiame puslapije galite rasti visokiausiu idomybiu paižiuj kas yra priešistoria dar ir bus kitū dalyku šis puslapis labai greit atsinaujina . Yra ir chatas kur galima susirašinėti ten mes galime rašinetis . ikurėjo skype airi2kas jej norėsite rašinėtis per skype tai isiveskite kontakta. Daugiau skaitykite čia...

2009 m. lapkričio 12 d., ketvirtadienis

Kaip man sekasi lietuviu

Man letuviu , neprastai sekasi diktantus parašau dažniausei su klaidom  askščiausei rašes diktanta parašiau , labai gerai . Man lietuviu nepatinka man labiausei patinka motematika, klasės valandėle , kūno kultūra šios pamokos labiausei patinka o ta lietuviu tokia nobuodi kaip man tesiok tapati vis mokomes . Lietuviu idomiause užduotis mūsu klasėja yra spalvinti  . Aš apie rašimo gražuma nesidomiu mane domina isirinktos temos aš del ju aktivus iš raganos ir magiją buvau padares daugiausia pristatymų 8 ar 7  o kiti vaikai po 2 ar 1 todėl buvau aktiviauses mokynys man pamoka užtrunka 45 minutes . Kita karta rašydamas pamirštu ar nosine ar (uo) arba sakinį pradedu iš mažuosios raidelės . Mano mokytoja (diktoją) lėtai ir visas nosines pažymi balsu taip mes geriau išgirstame . Mum lietuviu kitomis dienomis net būna du kartus Lapkričio 12 diena , kaip man sekesi ? Man sekesi nelabai gerai buvo tokia nervinama uždotis tai klaidų visa klasė pridarė iki kaklo kitos uždotys buvo lengvos bet nesuprantu ka iš ju išmoksti paižiuj  čia bus tokia uždotis nu pabandykime išpresti fabri_ _ _ čia galima yrašyti iš arba kas ir dar kla tai trys patikrini ir šaškuris tinka bet tą užduotį mes darome kiekviena diena ir dar tokia uždotis jej aš antrokas jau gi moku visas rašytines raides tai mes dar vis kartojame visa eilute taip F f F f F f F f F f F f F f F f F  ir pabosta ir užknisa taigi tas lietuviu nieko gero mane tikrai užknisa aš apklausoj parašiau ar jums patinka lietuviu norėčiau ižgirsti acakyma? Tai aš nekenčiu lietuviu nes nuobodu taip ir apie mano lietuviu.http://ejournal.emokykla.lt/ čie galite ijejti į mūsu mokyklos puslapi.

1 komentaras:

  1. Na labai emocingai aprašiai savo Lietuvių kalbos pamokas :)
    Lietuvių kalbos pamokose Tu išmoksti geriau rašyti, daryti mažiau klaidų. Kuo daugiau rašai, tuo geriau mokėsi ir taisiklingiau rašysi. O rašyti be klaidų yra tikrai labai naudinga :)
    Man irgi mokykloje nelabai gerai sekėsi Lietuvių, todėl dabar turiu labai atidžiai rašyti ir mokytis, ir vistiek darau klaidų.
    Todėl patarimas Tau - mokykis !!!

    AtsakytiPanaikinti