Ko rasite šiame puslapije

Šiame puslapije galite rasti visokiausiu idomybiu paižiuj kas yra priešistoria dar ir bus kitū dalyku šis puslapis labai greit atsinaujina . Yra ir chatas kur galima susirašinėti ten mes galime rašinetis . ikurėjo skype airi2kas jej norėsite rašinėtis per skype tai isiveskite kontakta. Daugiau skaitykite čia...

2009 m. lapkričio 10 d., antradienis

Antradienis kur per mokykla būna grupinei darbai

Antradieni buvo grupiniai darbai . Mes tada pasiskirstome į ė grupes . Viena grupė vaidino Jonukasir Grytute pasako , kita mūsu grupė reklamavo Jonukas ir Grytute pasaka , kita pieše iš pasakos Jonukas ir Grytute piesinį , o dar kita paskutinė kino filma kūrė iš pasakos Jonukas ir Grytutre . Mūsu grupė uždirbo du pliusus o kitos irgi du tik kino filmas uždirbo viena pliusa . Man atrodo kad , mūsų gtupė buvo labai aktivi . Aš iš grupės buvau aktiveuses pristatydamas visa pristatyma kalbėjau apie pristatyma , reklama ir pasaka Jonukas ir Grytute o kiti mano grupės vaikai nekalbėjo . Man labai patiko ši diena mes grupinius darbus pristatem po kūno kultūros . Buvo labai smagu .

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą