Ko rasite šiame puslapije

Šiame puslapije galite rasti visokiausiu idomybiu paižiuj kas yra priešistoria dar ir bus kitū dalyku šis puslapis labai greit atsinaujina . Yra ir chatas kur galima susirašinėti ten mes galime rašinetis . ikurėjo skype airi2kas jej norėsite rašinėtis per skype tai isiveskite kontakta. Daugiau skaitykite čia...

2009 m. lapkričio 11 d., trečiadienis

Kaip man sekasi motematikoje

Man motematikoje sekasi puikei ,gerai skaičioju motematikos testus atlieku puikei man patinka motematika nes man tai lengva todėl ir man ji gerai sekasi . Aš jau mokų daug visokiausiu lengvūju suskaičiavimų todėl ir man taip gerai sekasi motematikoje , paižiuj jejgu yra toks uždavinys 25+3= pirma reike susidėti vienetus paskui dešymtys taip yra lengviau o atsakymas yra sudėjus 5+3 lygu 8  tai atsakymas yra 28 , 25+3=28 taip galima lengviau ispresti paižiuj parašysiu sunkų 134+134= taip-pat pirma vienetus paskui dešymtys ir dar paskui šimtus ir lygu 134+134=268 taip galima lengviau suskai2ioti ir i6 atimties taipat pai=iuj iš 78-62= pirma susidedame vienetų atimty paskui dešimčiu ir lygų 78-62=16 taipgalima lengvai skaičioti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą